Ένα τριήμερο στο μαγευτικό Ναύπλιο

Επιτέλους η εκδρομή που περίμενε όλη η Γ’ γυμνασίου έφτασε και δεν ήταν παρά μόνο λίγες μέρες πριν τις διακοπές του Πάσχα! Πραγματικά, το Ναύπλιο ήταν μία από τις εκδρομές που δεν θα ξεχάσουμε ποτέ, αφού μπορέσαμε να συνδυάσουμε τέλεια τη γνώση με τη διασκέδαση!

Από την αρχή της χρονιάς ανυπομονούσαμε για την εκδρομή αυτή. Ειδικά τις τελευταίες εβδομάδες, κύριο μέλημά μας ήταν να κανονίσουμε τα δωμάτια, να παρουσιάσουμε την εργασία μας για τους χώρους που θα επισκεπτόμασταν και να πάρουμε το πρόγραμμα της εκδρομής. Έτσι, η μέρα που όλοι περιμέναμε δεν άργησε να φτάσει και με μεγάλη χαρά επιβιβαστήκαμε στο λεωφορείο, έτοιμοι για ένα πολύωρο αλλά ευχάριστο ταξίδι.

Η ξενάγησή μας άρχισε από τον αρχαιολογικό χώρο Επιδαύρου όπου μπορέσαμε να δούμε το Ασκληπιείο, το σημαντικότερο θεραπευτικό κέντρο όλου του ελληνικού και ρωμαϊκού κόσμου, καθώς και το αρχαίο θέατρο της Επιδαύρου, γνωστό για την υπέροχη ακουστική του. Ο ξεναγός μας μίλησε λεπτομερώς και μας έδωσε πολλές ενδιαφέρουσες πληροφορίες για τον αρχαιολογικό χώρο και τα ευρήματα στο αρχαιολογικό μουσείο της Επιδαύρου. Στη συνέχεια, μεταφερθήκαμε στο ξενοδοχείο όπου ξεκουραστήκαμε και ετοιμαστήκαμε για τη βραδινή μας έξοδο στην πανέμορφη παλιά πόλη του Ναυπλίου. Από την πρώτη στιγμή που περπατήσαμε στα γραφικά σοκάκια της ήμασταν σίγουροι ότι αυτή η εκδρομή θα ήταν η καλύτερη όλου του γυμνασίου! Τα νεοκλασικά κτήρια, τα παραδοσιακά ταβερνάκια σε κάθε στενό και κάθε γωνιά της πόλης μας έκαναν πραγματικά να αισθανόμαστε ότι βρισκόμασταν σε άλλη εποχή!

Την επόμενη μέρα, ήμασταν πολύ κουρασμένοι αλλά ανυπομονούσαμε για την ξενάγηση στο Παλαμήδι, μιας και θα μπορούσαμε να φρεσκάρουμε τις γνώσεις μας στην ιστορία, καθώς και να μετρήσουμε τα 999 σκαλιά κατά την κάθοδό μας. Βέβαια, προηγήθηκε η επίσκεψή μας στον θολωτό τάφο του Αγαμέμνονα και τον αρχαιολογικό χώρο των Μυκηνών με την ξακουστή Πύλη των Λεόντων, όπου θυμηθήκαμε και μάθαμε πολλά για τον μυκηναϊκό πολιτισμό και το θρυλικό θησαυρό του Αγαμέμνονα. Έπειτα, ακολούθησε η επίσκεψη στο ιστορικό Παλαμήδι. Μάθαμε για τους προμαχώνες και για τη φυλακή του Κολοκοτρώνη και θαυμάσαμε τη θέα όλης της πόλης από ψηλά. Τελικά, το μέτρημα των σκαλιών αποδείχθηκε το πιο διασκεδαστικό κομμάτι, αν και όλοι μέτρησαν διαφορετικό αριθμό σκαλιών! Η ξενάγηση τελείωσε με την πρώτη Βουλή των Ελλήνων, το πρώτο γυμνάσιο και τον Ιερό Ναό του Aγίου Σπυρίδωνα, όπου δολοφονήθηκε ο Καποδίστριας, ο πρώτος Κυβερνήτης της Ελλάδος. Όλη η υπόλοιπη μέρα κύλησε ξεκούραστα αφού είχαμε ελεύθερο χρόνο μέχρι αργά το βράδυ και μπορέσαμε να συνεχίσουμε την εξερεύνησή μας στην πόλη του Ναυπλίου από εκεί που την είχαμε αφήσει την προηγούμενη μέρα.

Δυστυχώς, η μέρα της αναχώρησης έφτασε πολύ γρήγορα σε αντίθεση με την μέρα της άφιξης. Μετά από μία τελευταία βόλτα στο Ναύπλιο έπρεπε να αποχαιρετήσουμε την πανέμορφη πόλη και τις όμορφες στιγμές που περάσαμε εκεί. Κατά το μεσημέρι πήραμε το δρόμο της επιστροφής. Μπορεί να γυρίσαμε πίσω εξαντλημένοι από το μεγάλο μας ταξίδι, αλλά γεμάτοι αναμνήσεις που θα μας συνοδεύουν για όλη μας τη ζωή.